A Wienerberger szolgáltatása tetőfelújítók számára

A Wienerberger szolgáltatása tetőfelújítók számára
A program keretén belül egy veszélyes hulladék begyűjtéssel, szállítással és ártalmatlanítással foglalkozó céggel (Design Kft.) együttműködve biztosítjuk a felújítás során keletkező veszélyes hulladékok elszállítását. A szolgáltatás tartalmazza a veszélyes hulladék elszállítását, ártalmatlanítását és dokumentációját, mindezt Magyarország területén egységesen, a vásárlók számára kialakított kedvező áron.
Veszélyes hulladéknak minősülő tetőfedő anyagok:
A szolgáltatás igénybevétele során a Wienerberger közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kiemelten kedvező díjait közvetíti Vásárlói és Partnerei részére. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladék ártalmatlanító cég felé történik.
A szolgáltatás menete:
A vevők felé közvetített kedvezményes veszélyes hulladék elszállítási árak (2023. március 1-től):
Az ajánlat nem tartalmazza:
Tisztelt Tondach vásárló!
Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a Design Kft. kedvezményes hulladék-begyűjtési és kezelési szolgáltatását, melyet a Tondach vásárlók számára biztosít. Nincs más dolga, mint az alábbi pontok mentén haladva a következőket tenni:
1. Zsák igénylés: Becsülje meg, hogy kb. mennyi hulladéka (m2 vagy kg) fog keletkezni és a Tondach tetőcserép megvásárlásakor igényelje meg az építőanyag kereskedésben a csomagoláshoz szükséges big-bag zsákokat. Egy zsákba kb. 5-900 kg pala ill. 4-600 kg bitumenes zsindely fér, típustól és rakodási módtól függően. Hullámpala hulladék esetében zsugorfóliára és raklapra lesz szüksége. A szükséges mennyiségű BIG-BAG zsákot a Tondach nettó 3 429 Ft/darab áron biztosítja. Egy zsák kb. 50 m2 bontott pala befogadására alkalmas.
2. A hulladék elhelyezése: A hulladékká vált tetőelemeket helyezze a zsákba, úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! A hulladékkal megrakott zsákokat tegye raklapra. Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat helyezze egymásra, fóliázza le és tegye raklapra. A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye!
3. Megrendelés megküldése: Töltse le a megrendelőlapot az alábbi helyről: http://designkft.hu/megrendeles/ A megrendelőlapot értelemszerűen a saját illetve a hulladék minőségi és mennyiségi adataival ki kell tölteni, a nem kívánatos részt ki kell húzni. Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapot az info@desigkft.hu email címre, vagy a +36 76 483 197 fax számra. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a kereskedő cég munkatársainak segítségét a megrendelő beszerzéséhez.
4. Előleg megküldése: A megrendelő lap beérkezését követően a Design Kft. díjbekérőt küld az Ön által megadott email (vagy postai) címre a becsült szolgáltatási díj 50%-ának összegében. Kérjük, banki átutalással küldje meg a díjbekérő bruttó összegét a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 5 munkanapon belül a Design Kft. kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát.
5. Időpont egyeztetés: Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon a Design Kft. munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a Design Kft. munkatársa számára a hulladék elszállítását. A szállítást legkésőbb előző nap 15 óráig lehet lemondani.
6. Fizetés: A szállítás teljesítése után postán fogja megkapni a hulladékkezelést igazoló Sz lapot valamint a végszámlát, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra. A szolgáltatás díjai (2023. március 1-től):
Kérdés esetén forduljon bizalommal a Design Kft. munkatársához a következő telefonszámon: 06 30 399 2712